Design News

  • Designing for Interaction Modes
    We humans have developed ways of coping with digital interfaces. We have tactics. We accept shortcomings. We make do. But why is it still so hard (on most of the internet) to avoid uphill struggles? Often, for example, a quality reading experience is only fully available via a hack, using Safari&r...
  • Progressive Web Apps: The Case for PWAs
    A note from the editors: We’re pleased to share an excerpt from Chapter 2 of Jason Grigsby’s Progressive Web Apps, from A Book Apart.Now that you know what a progressive web app is, you’re probably wondering if your organization would benefit from one. To determine if it makes sens...
  • var to JIT
    In our previous article we described how the browser uses CSS to render beautiful pixels to the user’s screen. Although modern CSS can (and should!) be used to create highly interactive user experiences, for the last mile of interactivity, we need to dynamically update the HTML document. For t...
  • Braces to Pixels
    Doesn’t CSS seem like magic? Well, in this third installment of “URL to Interactive” we’ll look at the journey that your browser goes through to take your CSS from braces to pixels. As a bonus, we’ll also quickly touch on how end-user interaction affects this process. W...
  • Tags to DOM
    In our previous segment, “Server to Client,” we saw how a URL is requested from a server and learned all about the many conditions and caches that help optimize delivery of the associated resource. Once the browser engine finally gets the resource, it needs to start turning it into a ren...
  • From URL to Interactive
    Imagine, if you will, that you’re behind the wheel of a gorgeous 1957 Chevy Bel Air convertible, making your way across the desert on a wide open highway. The sun is setting, so you’ve got the top down, naturally. The breeze caresses your cheek like a warm hand as your nose catches a fai...
  • Server to Client
    Before anything can happen in a browser, it must first know where to go. There are multiple ways to get somewhere: entering a URL in the address bar, clicking (or tapping) on a link on a page or in another app, or clicking on a favorite. No matter the case, these all result in what’s called a ...
  • Writing for Designers
    A note from the editors: We’re pleased to share an excerpt from the Introduction of Scott Kubie’s Writing for Designers, from A Book Apart.Shit. The writing. We forgot about the writing. The thing, the design thing…it needs words! Oh man, so many words. I thought somebody…w...
Alle Design-News, täglich aktualisiert - und Sie verpassen nichts!

Das sagen die Kunden

  • Beate Neun

    Beate Neun Coaching

    Die Agentur horst Werbung setzt Impulse kreativ um und ist ein strategischer Sparringspartner,
    der Ideen weiterentwickelt!
    Die Arbeit an unseren Projekten war immer hochmotiviert und ergebnisorientiert.
    Eine Zusammenarbeit mit Herz, Hirn und Humor.

    Beate Neun

  • Dr. Engel

    Oloid Beratung

    Klarheit und die Reduzierung auf das Wesentliche waren die erfrischenden Elemente in der Zusammenarbeit mit Herrn Horst. Offenheit, Erreichbarkeit und Verlässlichkeit erleichterten die gemeinsame Arbeit.

    Dr. Sabine Engel

  • Dr. Bath

    Urologie Eimsbüttel

    Die Umsetzung unseres Internetauftritts ist sehr gelungen.
    Besonders die Suchmaschinenoptimierung ist hervorzuheben.
    Sie brachte uns gleich eine Anfrage und einen Beitrag beim NDR.

    Insgesamt eine sehr professionelle Agenturleistung, die ich nur weiterempfehlen kann.

    Dr. Volker Bath

  • Müller

    FantasTick GmbH

    Die langjährige Zusammenarbeit mit der Agentur horst Werbung war für uns ein Glücksfall.
    Kreativität gepaart mit Zuverlässigkeit ist in dieser Branche nicht häufig zu finden.

    Gerade die neue Internetseite ist für uns erneut ein Sprung nach vorne.

    Gerd J. Müller
    Geschäftsführer FantasTick GmbH

  • Hansen

    tv Heide

    Für mittelständische Unternehmen ist es lebenswichtig, zuverlässige Partner zu haben.
    Im Werbebereich arbeiten wir seit mehreren Jahren mit der Agentur horst Werbung zusammen.
    Sie arbeitet bedarfsgerecht, termin- und budgettreu und liefert Ergebnisse, die sich wirklich
    sehen lassen können.
    Unsere Empfehlung: 5 Sterne.

    Jörg-Dietmar Hansen
    Geschäftsführer tvh

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auf Facebook postenAuf Twitter postenAuf LinkedIn posten Empfehlen Sie diese Seite auf Google+

Weitere Projekte

Salesfolder für die Schnelle Pfanne unseres Kunden reis-fit

reis-fit Schnelle Pfanne thumb

 

Neue Anzeige für unseren Kunden Garo Falo

Garo Falo thumb

 

Mood-Anzeige für unseren dänischen Kunden ris-fix

Garo Falo thumb

Contact Details

horst Werbung
Christian Horst
Gertigstraße 14a 
22303 Hamburg
+49 (0)40 33 42 46 75
+49 (0)40 33 42 46 76
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Google Analytics

Die Seite verwendet das Tool Google Analytics.

Besucher können sich hier informieren und die Datenschutzerklärung einsehen, sowie Browserplugins herunterladen.

Valides Markup

Die Seite wurde valide und mit größter Sorgfalt programmiert.

Sowohl html5 als auch CSS entsprechen den Richtlinien des W3C, damit moderne Browser diese Seiten einwandfrei darstellen können.

Site Information

Die Inhalte und Werke auf diesen Seiten unterliegen dem deutschen Urheberrecht. Downloads und Kopien dieser Seite sind nicht erlaubt.

Impressum
Datenschutz