Design News

  • Designing for Conversions
    What makes creative successful? Creative work often lives in the land of feeling—we can say we like something, point to how happy the client is, or talk about how delighted users will be, but can’t objectively measure feelings. Measuring the success of creative work doesn’t have to...
  • Paint the Picture, Not the Frame: How Browsers Provide Everything Users Need
    Kip Williams, professor of psychology sciences at Purdue University, conducted a fascinating experiment called “cyberball.” In his experiment, a test subject and two other participants played a computer game of catch. At a predetermined time, the test subject was excluded from the game, ...
  • UX in the Age of Personalization
    If you listened to episode 180 of The Big Web Show, you heard two key themes: 1) personalization is now woven into much of the fabric of our digital technology, and 2) designers need to be much more involved in its creation and deployment. In my previous article we took a broad look at the first top...
  • Conversations with Robots: Voice, Smart Agents & the Case for Structured Content
    In late 2016, Gartner predicted that 30 percent of web browsing sessions would be done without a screen by 2020. Earlier the same year, Comscore had predicted that half of all searches would be voice searches by 2020. Though there’s recent evidence to suggest that the 2020 picture may be more ...
  • Taming Data with JavaScript
    I love data. I also love JavaScript. Yet, data and client-side JavaScript are often considered mutually exclusive. The industry typically sees data processing and aggregation as a back-end function, while JavaScript is just for displaying the pre-aggregated data. Bandwidth and processing time are se...
  • Designing for Interaction Modes
    We humans have developed ways of coping with digital interfaces. We have tactics. We accept shortcomings. We make do. But why is it still so hard (on most of the internet) to avoid uphill struggles? Often, for example, a quality reading experience is only fully available via a hack, using Safari&r...
  • Progressive Web Apps: The Case for PWAs
    A note from the editors: We’re pleased to share an excerpt from Chapter 2 of Jason Grigsby’s Progressive Web Apps, from A Book Apart.Now that you know what a progressive web app is, you’re probably wondering if your organization would benefit from one. To determine if it makes sens...
  • var to JIT
    In our previous article we described how the browser uses CSS to render beautiful pixels to the user’s screen. Although modern CSS can (and should!) be used to create highly interactive user experiences, for the last mile of interactivity, we need to dynamically update the HTML document. For t...
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Das sagen die Kunden

  • Dr. Engel

    Oloid Beratung

    Klarheit und die Reduzierung auf das Wesentliche waren die erfrischenden Elemente in der Zusammenarbeit mit Herrn Horst. Offenheit, Erreichbarkeit und Verlässlichkeit erleichterten die gemeinsame Arbeit.

    Dr. Sabine Engel

  • Dr. Bath

    Urologie Eimsbüttel

    Die Umsetzung unseres Internetauftritts ist sehr gelungen.
    Besonders die Suchmaschinenoptimierung ist hervorzuheben.
    Sie brachte uns gleich eine Anfrage und einen Beitrag beim NDR.

    Insgesamt eine sehr professionelle Agenturleistung, die ich nur weiterempfehlen kann.

    Dr. Volker Bath

  • Hansen

    tv Heide

    Für mittelständische Unternehmen ist es lebenswichtig, zuverlässige Partner zu haben.
    Im Werbebereich arbeiten wir seit mehreren Jahren mit der Agentur horst Werbung zusammen.
    Sie arbeitet bedarfsgerecht, termin- und budgettreu und liefert Ergebnisse, die sich wirklich
    sehen lassen können.
    Unsere Empfehlung: 5 Sterne.

    Jörg-Dietmar Hansen
    Geschäftsführer tvh

  • Beate Neun

    Beate Neun Coaching

    Die Agentur horst Werbung setzt Impulse kreativ um und ist ein strategischer Sparringspartner,
    der Ideen weiterentwickelt!
    Die Arbeit an unseren Projekten war immer hochmotiviert und ergebnisorientiert.
    Eine Zusammenarbeit mit Herz, Hirn und Humor.

    Beate Neun

  • Müller

    FantasTick GmbH

    Die langjährige Zusammenarbeit mit der Agentur horst Werbung war für uns ein Glücksfall.
    Kreativität gepaart mit Zuverlässigkeit ist in dieser Branche nicht häufig zu finden.

    Gerade die neue Internetseite ist für uns erneut ein Sprung nach vorne.

    Gerd J. Müller
    Geschäftsführer FantasTick GmbH

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Christian Horst
Gertigstraße 14a 
22303 Hamburg
+49 (0)40 33 42 46 75
+49 (0)40 33 42 46 76
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