Design News

  • Trans-inclusive Design
    Late one night a few years ago, a panicked professor emailed me: “My transgender student’s legal name is showing on our online discussion board. How can I keep him from being outed to his classmates?” Short story: we couldn’t. The professor created an offline workaround with...
  • Everyday Information Architecture: Auditing for Structure
    Just as we need to understand our content before we can recategorize it, we need to understand the system before we try to rebuild it. Enter the structural audit: a review of the site focused solely on its menus, links, flows, and hierarchies. I know you thought we were done with audits back in...
  • Nothing Fails Like Success
    A family buys a house they can’t afford. They can’t make their monthly mortgage payments, so they borrow money from the Mob. Now they’re in debt to the bank and the Mob, live in fear of losing their home, and must do whatever their creditors tell them to do. Welcome to the inte...
  • Accessibility for Vestibular Disorders: How My Temporary Disability Changed My Perspective
    Accessibility can be tricky. There are plenty of conditions to take into consideration, and many technical limitations and weird exceptions that make it quite hard to master for most designers and developers. I never considered myself an accessibility expert, but I took great pride in makin...
  • Responsible JavaScript: Part I
    By the numbers, JavaScript is a performance liability. If the trend persists, the median page will be shipping at least 400 KB of it before too long, and that’s merely what’s transferred. Like other text-based resources, JavaScript is almost always served compressed—but ...
  • Canary in a Coal Mine: How Tech Provides Platforms for Hate
    As I write this, the world is sending its thoughts and prayers to our Muslim cousins. The Christchurch act of terrorism has once again reminded the world that white supremacy’s rise is very real, that its perpetrators are no longer on the fringes of society, but centered in our holiest places...
  • Semantics to Screen Readers
    As a child of the ’90s, one of my favorite movie quotes is from Harriet the Spy: “there are as many ways to live as there are people in this world, and each one deserves a closer look.” Likewise, there as many ways to browse the web as there are people online. We each bring unique ...
  • Designing for Conversions
    What makes creative successful? Creative work often lives in the land of feeling—we can say we like something, point to how happy the client is, or talk about how delighted users will be, but can’t objectively measure feelings. Measuring the success of creative work doesn’t have to...
Alle Design-News, täglich aktualisiert - und Sie verpassen nichts!

Das sagen die Kunden

  • Beate Neun

    Beate Neun Coaching

    Die Agentur horst Werbung setzt Impulse kreativ um und ist ein strategischer Sparringspartner,
    der Ideen weiterentwickelt!
    Die Arbeit an unseren Projekten war immer hochmotiviert und ergebnisorientiert.
    Eine Zusammenarbeit mit Herz, Hirn und Humor.

    Beate Neun

  • Müller

    FantasTick GmbH

    Die langjährige Zusammenarbeit mit der Agentur horst Werbung war für uns ein Glücksfall.
    Kreativität gepaart mit Zuverlässigkeit ist in dieser Branche nicht häufig zu finden.

    Gerade die neue Internetseite ist für uns erneut ein Sprung nach vorne.

    Gerd J. Müller
    Geschäftsführer FantasTick GmbH

  • Hansen

    tv Heide

    Für mittelständische Unternehmen ist es lebenswichtig, zuverlässige Partner zu haben.
    Im Werbebereich arbeiten wir seit mehreren Jahren mit der Agentur horst Werbung zusammen.
    Sie arbeitet bedarfsgerecht, termin- und budgettreu und liefert Ergebnisse, die sich wirklich
    sehen lassen können.
    Unsere Empfehlung: 5 Sterne.

    Jörg-Dietmar Hansen
    Geschäftsführer tvh

  • Dr. Bath

    Urologie Eimsbüttel

    Die Umsetzung unseres Internetauftritts ist sehr gelungen.
    Besonders die Suchmaschinenoptimierung ist hervorzuheben.
    Sie brachte uns gleich eine Anfrage und einen Beitrag beim NDR.

    Insgesamt eine sehr professionelle Agenturleistung, die ich nur weiterempfehlen kann.

    Dr. Volker Bath

  • Dr. Engel

    Oloid Beratung

    Klarheit und die Reduzierung auf das Wesentliche waren die erfrischenden Elemente in der Zusammenarbeit mit Herrn Horst. Offenheit, Erreichbarkeit und Verlässlichkeit erleichterten die gemeinsame Arbeit.

    Dr. Sabine Engel

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auf Facebook postenAuf Twitter postenAuf LinkedIn posten Empfehlen Sie diese Seite auf Google+

Weitere Projekte

Salesfolder für die Schnelle Pfanne unseres Kunden reis-fit

reis-fit Schnelle Pfanne thumb

 

Neue Anzeige für unseren Kunden Garo Falo

Garo Falo thumb

 

Mood-Anzeige für unseren dänischen Kunden ris-fix

Garo Falo thumb

Contact Details

horst Werbung
Christian Horst
Gertigstraße 14a 
22303 Hamburg
+49 (0)40 33 42 46 75
+49 (0)40 33 42 46 76
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Google Analytics

Die Seite verwendet das Tool Google Analytics.

Besucher können sich hier informieren und die Datenschutzerklärung einsehen, sowie Browserplugins herunterladen.

Valides Markup

Die Seite wurde valide und mit größter Sorgfalt programmiert.

Sowohl html5 als auch CSS entsprechen den Richtlinien des W3C, damit moderne Browser diese Seiten einwandfrei darstellen können.

Site Information

Die Inhalte und Werke auf diesen Seiten unterliegen dem deutschen Urheberrecht. Downloads und Kopien dieser Seite sind nicht erlaubt.

Impressum
Datenschutz