Design News

  • The Untapped Power of Vulnerability & Transparency in Content Strategy
    In marketing, transparency and vulnerability are unjustly stigmatized. The words conjure illusions of being frightened, imperfect, and powerless. And for companies that shove carefully curated personas in front of users, little is more terrifying than losing control of how people perceive the brand...
  • An Essential Tool for Capturing Your Career Accomplishments
    Imagine you’re ready to apply for your next job. Like most busy professionals, you probably haven’t updated your résumé or your portfolio since you looked for your current job.  Now you need to update both, and you can’t remember what work you’ve done o...
  • Getting to the Heart of Digital Accessibility
    Quick! Think of the word “developer” or “coder” — what’s the first thing that comes to mind? Maybe a whiteish male in his twenties living in a busy metropolis, wearing a nerdy t-shirt and hoodie? Someone a bit like Mark Zuckerberg? Or maybe a younger Bill Gates o...
  • Responsible JavaScript: Part II
    You and the rest of the dev team lobbied enthusiastically for a total re-architecture of the company’s aging website. Your pleas were heard by management—even up to the C-suite—who gave the green light. Elated, you and the team started working with the design, copy, and IA teams. ...
  • Resilient Management, An Excerpt
    In Tuckman’s Stages of Group Development, the Storming stage happens as a group begins to figure out how to work together. Previously, each person had been doing their own thing as individuals, so necessarily a few things need to be ironed out: how to collaborate, how to hit goals, how to det...
  • Daily Ethical Design
    Suddenly, I realized that the people next to me might be severely impacted by my work. I was having a quick lunch in the airport. A group of flight attendants sat down at the table next to me and started to prepare for their flight. For a while now, our design team had been working on futuristic co...
  • Trans-inclusive Design
    Late one night a few years ago, a panicked professor emailed me: “My transgender student’s legal name is showing on our online discussion board. How can I keep him from being outed to his classmates?” Short story: we couldn’t. The professor created an offline workaround with...
  • Everyday Information Architecture: Auditing for Structure
    Just as we need to understand our content before we can recategorize it, we need to understand the system before we try to rebuild it. Enter the structural audit: a review of the site focused solely on its menus, links, flows, and hierarchies. I know you thought we were done with audits back in...
Alle Design-News, täglich aktualisiert - und Sie verpassen nichts!

Das sagen die Kunden

  • Dr. Engel

    Oloid Beratung

    Klarheit und die Reduzierung auf das Wesentliche waren die erfrischenden Elemente in der Zusammenarbeit mit Herrn Horst. Offenheit, Erreichbarkeit und Verlässlichkeit erleichterten die gemeinsame Arbeit.

    Dr. Sabine Engel

  • Hansen

    tv Heide

    Für mittelständische Unternehmen ist es lebenswichtig, zuverlässige Partner zu haben.
    Im Werbebereich arbeiten wir seit mehreren Jahren mit der Agentur horst Werbung zusammen.
    Sie arbeitet bedarfsgerecht, termin- und budgettreu und liefert Ergebnisse, die sich wirklich
    sehen lassen können.
    Unsere Empfehlung: 5 Sterne.

    Jörg-Dietmar Hansen
    Geschäftsführer tvh

  • Dr. Bath

    Urologie Eimsbüttel

    Die Umsetzung unseres Internetauftritts ist sehr gelungen.
    Besonders die Suchmaschinenoptimierung ist hervorzuheben.
    Sie brachte uns gleich eine Anfrage und einen Beitrag beim NDR.

    Insgesamt eine sehr professionelle Agenturleistung, die ich nur weiterempfehlen kann.

    Dr. Volker Bath

  • Beate Neun

    Beate Neun Coaching

    Die Agentur horst Werbung setzt Impulse kreativ um und ist ein strategischer Sparringspartner,
    der Ideen weiterentwickelt!
    Die Arbeit an unseren Projekten war immer hochmotiviert und ergebnisorientiert.
    Eine Zusammenarbeit mit Herz, Hirn und Humor.

    Beate Neun

  • Müller

    FantasTick GmbH

    Die langjährige Zusammenarbeit mit der Agentur horst Werbung war für uns ein Glücksfall.
    Kreativität gepaart mit Zuverlässigkeit ist in dieser Branche nicht häufig zu finden.

    Gerade die neue Internetseite ist für uns erneut ein Sprung nach vorne.

    Gerd J. Müller
    Geschäftsführer FantasTick GmbH

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auf Facebook postenAuf Twitter postenAuf LinkedIn posten Empfehlen Sie diese Seite auf Google+

Weitere Projekte

Salesfolder für die Schnelle Pfanne unseres Kunden reis-fit

reis-fit Schnelle Pfanne thumb

 

Neue Anzeige für unseren Kunden Garo Falo

Garo Falo thumb

 

Mood-Anzeige für unseren dänischen Kunden ris-fix

Garo Falo thumb

Contact Details

horst Werbung
Christian Horst
Gertigstraße 14a 
22303 Hamburg
+49 (0)40 33 42 46 75
+49 (0)40 33 42 46 76
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Google Analytics

Die Seite verwendet das Tool Google Analytics.

Besucher können sich hier informieren und die Datenschutzerklärung einsehen, sowie Browserplugins herunterladen.

Valides Markup

Die Seite wurde valide und mit größter Sorgfalt programmiert.

Sowohl html5 als auch CSS entsprechen den Richtlinien des W3C, damit moderne Browser diese Seiten einwandfrei darstellen können.

Site Information

Die Inhalte und Werke auf diesen Seiten unterliegen dem deutschen Urheberrecht. Downloads und Kopien dieser Seite sind nicht erlaubt.

Impressum
Datenschutz