Design News

  • Writing for Designers
    A note from the editors: We’re pleased to share an excerpt from the Introduction of Scott Kubie’s Writing for Designers, from A Book Apart.Shit. The writing. We forgot about the writing. The thing, the design thing…it needs words! Oh man, so many words. I thought somebody…w...
  • Designing for Cognitive Differences
    Inclusive design is designing to be inclusive of as many users as possible, considering all aspects of diversity in users. With increased understanding, compassionate discussions around how to design for disabilities are becoming increasingly common in the web industry. But even with this growth, th...
  • The FAQ as Advice Column
    Dear A List Apart,I have a problem that may be harming my content strategy career. In my current position, no one likes FAQs … except for me. The question-and-answer format is satisfying and efficient. Whenever I mention adding an FAQ section to a website, though, I receive numerous suggestio...
  • The Psychology of Design
    There are a number of debates about which additional skills designers should learn. Should designers code, write, or understand business? These skills are incredibly valuable but perhaps not essential. However, I would argue that every designer should learn the fundamentals of psychology. As humans,...
  • Web Developer Representation in W3C
    During its annual general member meeting on October 19th, the Fronteers board will propose both to become a member of the World Wide Web Consortium (W3C) and to hire Rachel Andrew as our representative in that standards body. What is Fronteers? Why does it want to become a W3C member? And how can y...
  • Responsive Images
    I come here not to bury img, but to praise it. Well, mostly. Historically, I like img just fine. It’s refreshingly uncomplicated, on the surface: it fires off a request for the file in its src attribute, renders the contents of that file, and provides assistive technologies with an alternati...
  • Breaking the Deadlock Between User Experience and Developer Experience
    In early 2013, less than 14% of all web traffic came from mobile devices; today, that number has grown to 53%. In other parts of the world the difference is even more staggering: in African countries, more than 64% of web traffic is from mobile devices; in India, nearly 78% of traffic is mobile. Thi...
  • Design with Difficult Data
    You’ve been asked to design a profile screen for a mobile or web app. It will need to include an avatar, a name, a job title, and a location. You fire up Sketch or Figma. Maybe you pull out your drafting pencil or head straight to markup and CSS. What’s your go-to fake name? Regardless...
Alle Design-News, täglich aktualisiert - und Sie verpassen nichts!

Das sagen die Kunden

  • Beate Neun

    Beate Neun Coaching

    Die Agentur horst Werbung setzt Impulse kreativ um und ist ein strategischer Sparringspartner,
    der Ideen weiterentwickelt!
    Die Arbeit an unseren Projekten war immer hochmotiviert und ergebnisorientiert.
    Eine Zusammenarbeit mit Herz, Hirn und Humor.

    Beate Neun

  • Müller

    FantasTick GmbH

    Die langjährige Zusammenarbeit mit der Agentur horst Werbung war für uns ein Glücksfall.
    Kreativität gepaart mit Zuverlässigkeit ist in dieser Branche nicht häufig zu finden.

    Gerade die neue Internetseite ist für uns erneut ein Sprung nach vorne.

    Gerd J. Müller
    Geschäftsführer FantasTick GmbH

  • Dr. Engel

    Oloid Beratung

    Klarheit und die Reduzierung auf das Wesentliche waren die erfrischenden Elemente in der Zusammenarbeit mit Herrn Horst. Offenheit, Erreichbarkeit und Verlässlichkeit erleichterten die gemeinsame Arbeit.

    Dr. Sabine Engel

  • Hansen

    tv Heide

    Für mittelständische Unternehmen ist es lebenswichtig, zuverlässige Partner zu haben.
    Im Werbebereich arbeiten wir seit mehreren Jahren mit der Agentur horst Werbung zusammen.
    Sie arbeitet bedarfsgerecht, termin- und budgettreu und liefert Ergebnisse, die sich wirklich
    sehen lassen können.
    Unsere Empfehlung: 5 Sterne.

    Jörg-Dietmar Hansen
    Geschäftsführer tvh

  • Dr. Bath

    Urologie Eimsbüttel

    Die Umsetzung unseres Internetauftritts ist sehr gelungen.
    Besonders die Suchmaschinenoptimierung ist hervorzuheben.
    Sie brachte uns gleich eine Anfrage und einen Beitrag beim NDR.

    Insgesamt eine sehr professionelle Agenturleistung, die ich nur weiterempfehlen kann.

    Dr. Volker Bath

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auf Facebook postenAuf Twitter postenAuf LinkedIn posten Empfehlen Sie diese Seite auf Google+

Weitere Projekte

Salesfolder für die Schnelle Pfanne unseres Kunden reis-fit

reis-fit Schnelle Pfanne thumb

 

Neue Anzeige für unseren Kunden Garo Falo

Garo Falo thumb

 

Mood-Anzeige für unseren dänischen Kunden ris-fix

Garo Falo thumb

Contact Details

horst Werbung
Christian Horst
Gertigstraße 14a 
22303 Hamburg
+49 (0)40 33 42 46 75
+49 (0)40 33 42 46 76
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Google Analytics

Die Seite verwendet das Tool Google Analytics.

Besucher können sich hier informieren und die Datenschutzerklärung einsehen, sowie Browserplugins herunterladen.

Valides Markup

Die Seite wurde valide und mit größter Sorgfalt programmiert.

Sowohl html5 als auch CSS entsprechen den Richtlinien des W3C, damit moderne Browser diese Seiten einwandfrei darstellen können.

Site Information

Die Inhalte und Werke auf diesen Seiten unterliegen dem deutschen Urheberrecht. Downloads und Kopien dieser Seite sind nicht erlaubt.

Impressum
Datenschutz