Design News

  • To Ignite a Personalization Practice, Run this Prepersonalization Workshop
    Picture this. You’ve joined a squad at your company that’s designing new product features with an emphasis on automation or AI. Or your company has just implemented a personalization engine. Either way, you’re designing with data. Now what? When it comes to designing for personali...
  • The Wax and the Wane of the Web
    I offer a single bit of advice to friends and family when they become new parents: When you start to think that you’ve got everything figured out, everything will change. Just as you start to get the hang of feedings, diapers, and regular naps, it’s time for solid food, potty training, ...
  • Opportunities for AI in Accessibility
    In reading Joe Dolson’s recent piece on the intersection of AI and accessibility, I absolutely appreciated the skepticism that he has for AI in general as well as for the ways that many have been using it. In fact, I’m very skeptical of AI myself, despite my role at Microsoft as an acce...
  • I am a creative.
    I am a creative. What I do is alchemy. It is a mystery. I do not so much do it, as let it be done through me. I am a creative. Not all creative people like this label. Not all see themselves this way. Some creative people see science in what they do. That is their truth, and I respect it. Maybe ...
  • Humility: An Essential Value
    Humility, a designer’s essential value—that has a nice ring to it. What about humility, an office manager’s essential value? Or a dentist’s? Or a librarian’s? They all sound great. When humility is our guiding light, the path is always open for fulfillment, evolution, ...
  • Personalization Pyramid: A Framework for Designing with User Data
    As a UX professional in today’s data-driven landscape, it’s increasingly likely that you’ve been asked to design a personalized digital experience, whether it’s a public website, user portal, or native application. Yet while there continues to be no shortage of marketing hyp...
  • Mobile-First CSS: Is It Time for a Rethink?
    The mobile-first design methodology is great—it focuses on what really matters to the user, it’s well-practiced, and it’s been a common design pattern for years. So developing your CSS mobile-first should also be great, too…right?  Well, not necessarily. Classic mob...
  • Designers, (Re)define Success First
    About two and a half years ago, I introduced the idea of daily ethical design. It was born out of my frustration with the many obstacles to achieving design that’s usable and equitable; protects people’s privacy, agency, and focus; benefits society; and restores nature. I argued that we...
Alle Design-News, täglich aktualisiert - und Sie verpassen nichts!

Das sagen die Kunden

  • Hansen

    tv Heide

    Für mittelständische Unternehmen ist es lebenswichtig, zuverlässige Partner zu haben.
    Im Werbebereich arbeiten wir seit mehreren Jahren mit der Agentur horst Werbung zusammen.
    Sie arbeitet bedarfsgerecht, termin- und budgettreu und liefert Ergebnisse, die sich wirklich
    sehen lassen können.
    Unsere Empfehlung: 5 Sterne.

    Jörg-Dietmar Hansen
    Geschäftsführer tvh

  • Müller

    FantasTick GmbH

    Die langjährige Zusammenarbeit mit der Agentur horst Werbung war für uns ein Glücksfall.
    Kreativität gepaart mit Zuverlässigkeit ist in dieser Branche nicht häufig zu finden.

    Gerade die neue Internetseite ist für uns erneut ein Sprung nach vorne.

    Gerd J. Müller
    Geschäftsführer FantasTick GmbH

  • Dr. Bath

    Urologie Eimsbüttel

    Die Umsetzung unseres Internetauftritts ist sehr gelungen.
    Besonders die Suchmaschinenoptimierung ist hervorzuheben.
    Sie brachte uns gleich eine Anfrage und einen Beitrag beim NDR.

    Insgesamt eine sehr professionelle Agenturleistung, die ich nur weiterempfehlen kann.

    Dr. Volker Bath

  • Beate Neun

    Beate Neun Coaching

    Die Agentur horst Werbung setzt Impulse kreativ um und ist ein strategischer Sparringspartner,
    der Ideen weiterentwickelt!
    Die Arbeit an unseren Projekten war immer hochmotiviert und ergebnisorientiert.
    Eine Zusammenarbeit mit Herz, Hirn und Humor.

    Beate Neun

  • Dr. Engel

    Oloid Beratung

    Klarheit und die Reduzierung auf das Wesentliche waren die erfrischenden Elemente in der Zusammenarbeit mit Herrn Horst. Offenheit, Erreichbarkeit und Verlässlichkeit erleichterten die gemeinsame Arbeit.

    Dr. Sabine Engel

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn Empfehlen Sie diese Seite auf Google+

Weitere Projekte

Salesfolder für die Schnelle Pfanne unseres Kunden reis-fit

reis-fit Schnelle Pfanne thumb

 

Neue Anzeige für unseren Kunden Garo Falo

Garo Falo thumb

 

Mood-Anzeige für unseren dänischen Kunden ris-fix

Garo Falo thumb

Contact Details

horst Werbung
Christian Horst
 Barmbeker Straße 40b 
22303 Hamburg
+49 (0)40 33 42 46 75
+49 (0)40 33 42 46 76
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Google Analytics

Die Seite verwendet das Tool Google Analytics.

Besucher können sich hier informieren und die Datenschutzerklärung einsehen, sowie Browserplugins herunterladen.

Valides Markup

Die Seite wurde valide und mit größter Sorgfalt programmiert.

Sowohl html5 als auch CSS entsprechen den Richtlinien des W3C, damit moderne Browser diese Seiten einwandfrei darstellen können.

Site Information

Die Inhalte und Werke auf diesen Seiten unterliegen dem deutschen Urheberrecht. Downloads und Kopien dieser Seite sind nicht erlaubt.

Impressum
Datenschutz

Wir benutzen Cookies

Wir nutzen Cookies auf unserer Website. Einige von ihnen sind essenziell für den Betrieb der Seite, während andere uns helfen, diese Website und die Nutzererfahrung zu verbessern (Tracking Cookies). Sie können selbst entscheiden, ob Sie die Cookies zulassen möchten. Bitte beachten Sie, dass bei einer Ablehnung womöglich nicht mehr alle Funktionalitäten der Seite zur Verfügung stehen.