Design News

  • Human-Readable JavaScript: A Tale of Two Experts
    Everyone wants to be an expert. But what does that even mean? Over the years I’ve seen two types of people who are referred to as “experts.” Expert 1 is someone who knows every tool in the language and makes sure to use every bit of it, whether it helps or not. Expert 2 also knows...
  • Now THAT’S What I Call Service Worker!
    The Service Worker API is the Dremel of the web platform. It offers incredibly broad utility while also yielding resiliency and better performance. If you’ve not used Service Worker yet—and you couldn’t be blamed if so, as it hasn’t seen wide adoption as of 2020—it goe...
  • Keeping Your Design Mind New and Fresh
    “Only a fool knows everything.”— African Proverb Since March 2020, most of us have been working from home, and the days blend into each other and look the same. This is not the first time I have experienced this type of feeling.  My commute — New York to New Jerse...
  • How to Get a Dysfunctional Team Back on Track
    Maybe you’ve been part of a team that you’ve seen slowly slide into a rut. You didn’t notice it happen, but you’re now not shipping anything, no one’s talking to each other, and the management’s Eye of Sauron has cast its gaze upon you. Maybe you’ve just...
  • The Future of Web Software Is HTML-over-WebSockets
    The future of web-based software architectures is already taking form, and this time it’s server-rendered (again). Papa’s got a brand new bag: HTML-over-WebSockets and broadcast everything all the time. The dual approach of marrying a Single Page App with an API service has left many...
  • Designing Inclusive Content Models
    In the 1920s, Robert Moses designed a system of parkways surrounding New York City. His designs, which included overpasses too low for public buses, have become an often-cited example of exclusionary design and are argued by biographer Robert A. Caro to represent a purposeful barrier between the ci...
  • The Never-Ending Job of Selling Design Systems
    I’m willing to bet that you probably didn’t start your web career because you wanted to be a politician or a salesperson. But here’s the cold, hard truth, friend: if you want to work on design systems, you don’t have a choice. Someone has to pay for your time, and that means...
  • Navigating the Awkward: A Framework for Design Conversations
    We’ve all been there. A client or coworker shows us this amazing thing they (and maybe their entire team) have worked on for hours or weeks. They are so proud of it. It’s new or maybe it just looks new. They may or may not ask you what you think—but you’re there to experienc...
Alle Design-News, täglich aktualisiert - und Sie verpassen nichts!

Das sagen die Kunden

  • Dr. Engel

    Oloid Beratung

    Klarheit und die Reduzierung auf das Wesentliche waren die erfrischenden Elemente in der Zusammenarbeit mit Herrn Horst. Offenheit, Erreichbarkeit und Verlässlichkeit erleichterten die gemeinsame Arbeit.

    Dr. Sabine Engel

  • Hansen

    tv Heide

    Für mittelständische Unternehmen ist es lebenswichtig, zuverlässige Partner zu haben.
    Im Werbebereich arbeiten wir seit mehreren Jahren mit der Agentur horst Werbung zusammen.
    Sie arbeitet bedarfsgerecht, termin- und budgettreu und liefert Ergebnisse, die sich wirklich
    sehen lassen können.
    Unsere Empfehlung: 5 Sterne.

    Jörg-Dietmar Hansen
    Geschäftsführer tvh

  • Dr. Bath

    Urologie Eimsbüttel

    Die Umsetzung unseres Internetauftritts ist sehr gelungen.
    Besonders die Suchmaschinenoptimierung ist hervorzuheben.
    Sie brachte uns gleich eine Anfrage und einen Beitrag beim NDR.

    Insgesamt eine sehr professionelle Agenturleistung, die ich nur weiterempfehlen kann.

    Dr. Volker Bath

  • Müller

    FantasTick GmbH

    Die langjährige Zusammenarbeit mit der Agentur horst Werbung war für uns ein Glücksfall.
    Kreativität gepaart mit Zuverlässigkeit ist in dieser Branche nicht häufig zu finden.

    Gerade die neue Internetseite ist für uns erneut ein Sprung nach vorne.

    Gerd J. Müller
    Geschäftsführer FantasTick GmbH

  • Beate Neun

    Beate Neun Coaching

    Die Agentur horst Werbung setzt Impulse kreativ um und ist ein strategischer Sparringspartner,
    der Ideen weiterentwickelt!
    Die Arbeit an unseren Projekten war immer hochmotiviert und ergebnisorientiert.
    Eine Zusammenarbeit mit Herz, Hirn und Humor.

    Beate Neun

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auf Facebook postenAuf Twitter postenAuf LinkedIn posten Empfehlen Sie diese Seite auf Google+

Weitere Projekte

Salesfolder für die Schnelle Pfanne unseres Kunden reis-fit

reis-fit Schnelle Pfanne thumb

 

Neue Anzeige für unseren Kunden Garo Falo

Garo Falo thumb

 

Mood-Anzeige für unseren dänischen Kunden ris-fix

Garo Falo thumb

Contact Details

horst Werbung
Christian Horst
Gertigstraße 12-14 
22303 Hamburg
+49 (0)40 33 42 46 75
+49 (0)40 33 42 46 76
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Google Analytics

Die Seite verwendet das Tool Google Analytics.

Besucher können sich hier informieren und die Datenschutzerklärung einsehen, sowie Browserplugins herunterladen.

Valides Markup

Die Seite wurde valide und mit größter Sorgfalt programmiert.

Sowohl html5 als auch CSS entsprechen den Richtlinien des W3C, damit moderne Browser diese Seiten einwandfrei darstellen können.

Site Information

Die Inhalte und Werke auf diesen Seiten unterliegen dem deutschen Urheberrecht. Downloads und Kopien dieser Seite sind nicht erlaubt.

Impressum
Datenschutz