Design News

  • What is Typesetting?
    A note from the editors: We’re pleased to share an excerpt from Chapter 1 of Tim Brown’s Flexible Typesetting, from A Book Apart.Typesetting is the most important part of typography, because most text is meant to be read, and typesetting involves preparing text for reading. You’re...
  • Fixing Variable Scope Issues with ECMAScript 6
    Variable scope has always been tricky in JavaScript, particularly when compared to more structured languages like C and Java. For years, there wasn’t much talk about it because we had few options for really changing it. But ECMAScript 6 introduced some new features to help give developers more...
  • Webmentions: Enabling Better Communication on the Internet
    Over 1 million Webmentions will have been sent across the internet since the specification was made a full Recommendation by the W3C—the standards body that guides the direction of the web—in early January 2017. That number is rising rapidly, and in the last few weeks I’ve seen a g...
  • Order Out of Chaos: Patterns of Organization for Writing on the Job
    A few years ago, a former boss of mine emailed me out of the blue and asked for a resource that would help him and his colleagues organize information more effectively. Like a dutiful friend, I sent him links to a few articles and the names of some professional writing books. And I qualified my answ...
  • Your Emails (and Recipients) Deserve Better Context
    Email communication is an integral part of the user experience for nearly every web application that requires a login. It’s also one of the first interactions the user has after signing up. Yet too often both the content and context of these emails is treated as an afterthought (at best), with...
  • Discovery on a Budget: Part III
    Sometimes we have the luxury of large budgets and deluxe research facilities, and sometimes we’ve got nothing but a research question and the determination to answer it. Throughout the “Discovery on a Budget” series we have discussed strategies for conducting discovery research wit...
  • The Problem with Patterns
    It started off as an honest problem with a brilliant solution. As the ways we use the web continue to grow and evolve, we, as its well-intentioned makers and stewards, needed something better than making simple collections of pages over and over again. Design patterns, component libraries, or even ...
  • Orchestrating Experiences
    A note from the editors: It’s our pleasure to share this excerpt from Chapter 2 (“Pinning Down Touchpoints”) of Orchestrating Experiences: Collaborative Design for Complexity by Chris Risdon and Patrick Quattlebaum, available now from Rosenfeld Media.If you embrace the recommended ...
Alle Design-News, täglich aktualisiert - und Sie verpassen nichts!

Das sagen die Kunden

  • Müller

    FantasTick GmbH

    Die langjährige Zusammenarbeit mit der Agentur horst Werbung war für uns ein Glücksfall.
    Kreativität gepaart mit Zuverlässigkeit ist in dieser Branche nicht häufig zu finden.

    Gerade die neue Internetseite ist für uns erneut ein Sprung nach vorne.

    Gerd J. Müller
    Geschäftsführer FantasTick GmbH

  • Beate Neun

    Beate Neun Coaching

    Die Agentur horst Werbung setzt Impulse kreativ um und ist ein strategischer Sparringspartner,
    der Ideen weiterentwickelt!
    Die Arbeit an unseren Projekten war immer hochmotiviert und ergebnisorientiert.
    Eine Zusammenarbeit mit Herz, Hirn und Humor.

    Beate Neun

  • Hansen

    tv Heide

    Für mittelständische Unternehmen ist es lebenswichtig, zuverlässige Partner zu haben.
    Im Werbebereich arbeiten wir seit mehreren Jahren mit der Agentur horst Werbung zusammen.
    Sie arbeitet bedarfsgerecht, termin- und budgettreu und liefert Ergebnisse, die sich wirklich
    sehen lassen können.
    Unsere Empfehlung: 5 Sterne.

    Jörg-Dietmar Hansen
    Geschäftsführer tvh

  • Dr. Bath

    Urologie Eimsbüttel

    Die Umsetzung unseres Internetauftritts ist sehr gelungen.
    Besonders die Suchmaschinenoptimierung ist hervorzuheben.
    Sie brachte uns gleich eine Anfrage und einen Beitrag beim NDR.

    Insgesamt eine sehr professionelle Agenturleistung, die ich nur weiterempfehlen kann.

    Dr. Volker Bath

  • Dr. Engel

    Oloid Beratung

    Klarheit und die Reduzierung auf das Wesentliche waren die erfrischenden Elemente in der Zusammenarbeit mit Herrn Horst. Offenheit, Erreichbarkeit und Verlässlichkeit erleichterten die gemeinsame Arbeit.

    Dr. Sabine Engel

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auf Facebook postenAuf Twitter postenAuf LinkedIn posten Empfehlen Sie diese Seite auf Google+

Weitere Projekte

Salesfolder für die Schnelle Pfanne unseres Kunden reis-fit

reis-fit Schnelle Pfanne thumb

 

Neue Anzeige für unseren Kunden Garo Falo

Garo Falo thumb

 

Mood-Anzeige für unseren dänischen Kunden ris-fix

Garo Falo thumb

Contact Details

horst Werbung
Christian Horst
Gertigstraße 14a 
22303 Hamburg
+49 (0)40 33 42 46 75
+49 (0)40 33 42 46 76
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Google Analytics

Die Seite verwendet das Tool Google Analytics.

Besucher können sich hier informieren und die Datenschutzerklärung einsehen, sowie Browserplugins herunterladen.

Valides Markup

Die Seite wurde valide und mit größter Sorgfalt programmiert.

Sowohl html5 als auch CSS entsprechen den Richtlinien des W3C, damit moderne Browser diese Seiten einwandfrei darstellen können.

Site Information

Die Inhalte und Werke auf diesen Seiten unterliegen dem deutschen Urheberrecht. Downloads und Kopien dieser Seite sind nicht erlaubt.

Impressum
Datenschutz